Testery parfumov a kozmetiky sa od štandardných produktov spravidla neodlišujú vo svojom zložení, vôni ani účinkoch. Príjemným rozdielom je výrazne nižšia cena. Ďalšou odlišnosťou je balenie produktu. Niekedy je to obyčajná kartónová krabička, inokedy krabička chýba. V prípade parfumov sa môže mierne líšiť i flakón, občas chýba kryt rozprašovača. Testery nie sú určené na osobnú spotrebu koncovými zákazníkmi. Testery môžu byť použité len na prezentáciu a vyskúšanie parfumov alebo kozmetiky pri predaji na prevádzkach kupujúcich. Objednávkou testeru kupujúci berie túto skutočnosť na vedomie a zaväzuje sa nepoužiť tester na osobnú spotrebu ani ho nepredať ďalej koncovému zákazníkovi. Viac informácií nájdete v obchodných podmienkach.
Talian Sergio Momo vybudoval svoju niche značku Xerjoff s túžbou zachovať rýdzi pôvab vo svete plnom konzumu. Vo svojich prepychových parfumových dielach sa inšpiruje prírodou aj umením. S využitím majstrovstva popredných parfumérov nadväzuje na tradície parfumérie La Fabbrica di profumi C. Casamorati s koreňmi v 19. storočí. Medzi Momove vonné šperky patrí aj pánska parfumovaná voda Xerjoff Casamorati 1888 Mefisto Gentiluomo z roku 2018.
Parfumovaná voda Xerjoff Casamorati 1888 Mefisto Gentiluomo oživuje slávu dokonalej pánskej kolínskej, vytvorenej už v roku 1888 pre tradičné talianske holičstvá. V týchto prevádzkach s nádhernými podlahami z tvrdého dreva a koženými stoličkami sa kombinovala zvyčajný starostlivosť o mužský zovňajšok s politickými a literárnymi rozhovormi. Stali sa tak ideálnym prostredím pre pánov, ktorí si priali vyzerať upravene a charizmaticky, aby boli pripravení na všetky zaujímavé príležitosti. Genius loci klasických pánskych holičstiev zachraňujú moderné barber shopy a po 130 rokoch aj úžasná niche vôňa Mefisto Gentiluomo.