Písal sa rok 1932 a svet krásy a vôní ešte netušil, že sa zatrasie, v tom dobrom slova zmysle, v základoch. O rozruch sa postaralo americké bratské duo, Charles a Joseph Revson a tretím „vinníkom“ bol chemik CR Lachman. Spolu založili značku Revlon a svoju hviezdu kariéru odštartovali jednoduchým produktom – lakom na nechty. Na tom by nebolo nič zvláštne keby … keby neponúkli dámam vtedajšej doby odtiene, o akých sa im ani nesnívalo. Laky sa stali populárnymi vo veľmi krátkom čase a vrcholom bolo keď zdobili nechty modelky na titulnej strane magazínu Vogue.
Značka Revlon chcela ukázať všetkým ženám, že môže byť upravená a očarujúca každý deň a môže vyzerať ako hviezda strieborného plátna Ingrid Bergman alebo sex-symbol šesťdesiatych rokov Brigitte Bardot. Značka pokračovala vo svojom vývoji a už v sedemdesiatych rokoch predstavila kolekcie prípravkov pre vytvorenie make-upu, okrem iného aj očného, a sofistikovanú vôňu Charlie.
Za zloženie výrobku zodpovedá výrobca. Pre aktuálne zloženie skontrolujte obal produktu.
Praobyčajná kvetinovo pižmová toaletka drogérkového typu. Odporúčam jedine ak už neviete, čo na seba... za tie peniaze.....:)