Testery parfumov a kozmetiky sa od štandardných produktov spravidla neodlišujú vo svojom zložení, vôni ani účinkoch. Príjemným rozdielom je výrazne nižšia cena. Ďalšou odlišnosťou je balenie produktu. Niekedy je to obyčajná kartónová krabička, inokedy krabička chýba. V prípade parfumov sa môže mierne líšiť i flakón, občas chýba kryt rozprašovača. Testery nie sú určené na osobnú spotrebu koncovými zákazníkmi. Testery môžu byť použité len na prezentáciu a vyskúšanie parfumov alebo kozmetiky pri predaji na prevádzkach kupujúcich. Objednávkou testeru kupujúci berie túto skutočnosť na vedomie a zaväzuje sa nepoužiť tester na osobnú spotrebu ani ho nepredať ďalej koncovému zákazníkovi. Viac informácií nájdete v obchodných podmienkach.
čierna, hnedá
Nie je skladom | (ID: 120297)čierna
Nie je skladom | (ID: 120294)Písal sa rok 1932 a svet krásy a vôní ešte netušil, že sa zatrasie, v tom dobrom slova zmysle, v základoch. O rozruch sa postaralo americké bratské duo, Charles a Joseph Revson a tretím „vinníkom“ bol chemik CR Lachman. Spolu založili značku Revlon a svoju hviezdu kariéru odštartovali jednoduchým produktom – lakom na nechty. Na tom by nebolo nič zvláštne keby … keby neponúkli dámam vtedajšej doby odtiene, o akých sa im ani nesnívalo. Laky sa stali populárnymi vo veľmi krátkom čase a vrcholom bolo keď zdobili nechty modelky na titulnej strane magazínu Vogue.
Značka Revlon chcela ukázať všetkým ženám, že môže byť upravená a očarujúca každý deň a môže vyzerať ako hviezda strieborného plátna Ingrid Bergman alebo sex-symbol šesťdesiatych rokov Brigitte Bardot. Značka pokračovala vo svojom vývoji a už v sedemdesiatych rokoch predstavila kolekcie prípravkov pre vytvorenie make-upu, okrem iného aj očného, a sofistikovanú vôňu Charlie.