Nastavenie filtrov
Pohlavie
  • Muži (0)
  • Ženy (0)
  • unisex (0)
  • Deti (0)
Kategória
    Typ produktu
    • Tester (0)
    • Zvýhodnený balíček (0)
    • Novinka (0)
    • Outlet (0)
    • Zlacnené (0)
    • Darčekové kazety (0)
    • Set (0)
    BIO
    • ÁNO (0)
    Cena
    -
    Zľavy a akcie

    RevitaLash Volume Enhancing Foam

    Spresniť parametre
    Zmeniť kategóriu
    Zoradiť podľa:
    Zoradiť:
    Najpredávanejšie
    • Najpredávanejšie
    • Najlepšie hodnotené
    • Od najlacnejšieho
    • Od najdrahšieho
    • Podľa najväčšej zľavy
    • Podľa mena
    Zoradiť:
    Najpredávanejšie
    • Najpredávanejšie
    • Najlepšie hodnotené
    • Od najlacnejšieho
    • Od najdrahšieho
    • Podľa najväčšej zľavy
    • Podľa mena
    Nebol nájdený žiadny výsledok

    O značke RevitaLash

    Americká značka RevitaLash je svetovou jednotkou vo výrobe vyživujúcich a spevňujúcich kondicionérov na riasy a obočie. Vlajkovou loďou tejto obľúbenej značky je sérum na rast a posilnenie rias RevitaLash ADVANCED, ktoré si vďaka svojim takmer zázračným účinkom obľúbili aj svetové celebrity na čele s Jennifer Love Hewwitt alebo Kim Kardashian.

    Silný príbeh značky RevitaLash

    Zaujíma vás, čo stálo za vznikom značky založenej v roku 2006 v Kalifornii? Jej zakladateľ, Dr. Michael Brinkenhoff, ktorý 30 rokov pracoval ako očný lekár, chcel potešiť svoju manželku Gayle zotavujúcu sa po rakovine prsníka. Následkom liečby nemohli byť jej riasy skrehnuté a pôsobili ako bez života. Doktor Brinkenhoff však veril, že dokáže nájsť spôsob, ako im prinavrátiť krásu, silu a zdravie. A skutočne našiel. Sérum RevitaLash ADVANCED sa rýchlo preslávilo po celom svete.

    Čím sú produkty značky RevitaLash výnimočné?

    Všetky produkty americkej značky, založené na účinných ingredienciách a najmodernejších vedeckých objavoch, sú hypoalergénne, klinicky testované, odporúčané očným lekárom aj dermatológom a nedráždivé.

    Vedeli ste?

    Podľa uskutočnených klinických štúdií zaznamenalo 97 % zákazníkov viditeľné zlepšenie svojich rias len po troch týždňoch. Pritom stačilo produkty používať len raz denne pre maximálny efekt. Za pozornosť tiež stojí, že z každého predaného produktu ide časť ziskov do neziskových organizácií, ktoré sa zaoberajú výskumom lieku na rakovinu prsníka.

    Doprava:
    Platba:
    Certifikácia:
    Made with by PragueBest
    Pridané do zoznamu:
    >

    + Vytvoriť nový zoznam