Niečo sa nám nepodarilo? Predstavovali ste si vybraný produkt trochu inak? Mrzí nás, že objednávka neprebehla podľa vašich očakávaní. Poďme spolu vyriešiť vašu reklamáciu či odstúpenie od zmluvy rýchlo a bez zbytočných starostí!
Výnimočne sa môže stať, že predpokladaná hodnota reklamovaného tovaru je nižšia ako prepravné náklady na jeho zaslanie späť k nám. V takomto prípade prosím najprv kontaktujte naše zákaznícke oddelenie na čísle +421 220 570 779, alebo e-mailom na info@elnino.sk. Posúdime váš prípad individuálne a nájdeme spoločne najlepšie riešenie.
Vyberte si prosím, či ide o reklamáciu, alebo odstúpenie od zmluvy. V nasledujúcich krokoch vás poprosíme o spresňujúce údaje, ktoré nám pomôžu celý proces urýchliť. Nakoniec dostanete číslo požiadavky.
Poďme na to. Čo chcete s tovarom urobiť?
Ak si želáte stornovať novú objednávku, ktorá ešte neodišla z nášho skladu, nevyužívajte tento reklamačný formulár a kontaktujte prosím naše zákaznícke oddelenie na čísle +421 220 570 779, alebo e-mailom na info@elnino.sk.
Zaujíma vás viac? Prečítajte si kompletný Reklamačný poriadok. Hľadáte podrobnejšie informácie k vráteniu tovaru? Tie nájdete v našich Obchodných podmienkach.